RSS

Επιστολές κατά του «Ιού» και αντιδράσεις για το Νέο βιβλίο Ιστορίας

23 Mar

Το βιβλίο πρέπει να αντικατασταθεί ΑΜΕΣΑ όλοι συμφωνούν σε αυτό

http://www.enet.gr/online/online_hpr…11524,20860388

«Γενιτσαρική ψευδοϊστορία»

Δύο ακόμη επιστολές δημοσιεύουμε σήμερα, με αφορμή την
έρευνα του «Ιού της Κυριακής» για τις αντιδράσεις
απέναντι στο νέο βιβλίο της Στ’ Δημοτικού («Κ.Ε.», 18
Φεβρουαρίου 2007).

Ο κ. Φειδίας Ν. Μπουρλάς, ηλεκτρολόγος μηχανικός ΕΜΠ,
από την Αθήνα, μεταξύ άλλων αναφέρει:

«Πρώτον. Γιατί άραγε προκάλεσε τόση εντύπωση στον «Ιό» το ότι για τα γενιτσαρικά σχολικά βιβλία νεοταξικής ψευδοϊστορίας αντιδρούν οι πάντες; Δεξιοί, αριστεροί και κεντρώοι; Ορθόδοξοι χριστιανοί και άθρησκοι ή αλλόδοξοι; Κομμουνιστές και εθνικιστές και αναρχικοί και φιλελεύθεροι; Ντόπιοι και ομογενείς του εξωτερικού; Πανεπιστημιακοί και νοικοκυρές;

Γιατί (…) αρνείται να αποδεχθεί το προφανές; Οτι, απλούστατα, όλοι οι ανωτέρω είμαστε Ελληνες που αγαπούμε την πατρίδα μας; (…)

Περίεργο δεν είναι εάν ένα εθνικιστικό κόμμα υποστηρίζει (…) μια ανεξάρτητη κίνηση για το μέγα ζήτημα της Ιστορίας μας, της εθνικής μας αυτοσυνειδησίας και κληρονομιάς.

Περίεργη είναι η ολιγωρία του κομματικού κατεστημένου της διαφθοράς και της υποτέλειας, η μόνιμη εθνική
μειοδοσία των κομμάτων εξουσίας, τα οποία θυμούνται τον πατριωτισμό μόνο στα μπαλκόνια και στην τηλεόραση,
ενώ στην πράξη, εξαπατώντας τους ψηφοφόρους τους, προωθούν Ανάν και Μάαστριχτ και εκτουρκισμό της
Ευρωπαϊκής Ενώσεως, και «η Κύπρος είναι μακριά», «θα ξεχάσουμε το όνομα» και «ευχαριστούμε τους Αμερικανούς». (…)

Δεύτερον. Γιατί ο «Ιός» (…) δεν απορεί όταν η ίδια η κυβέρνηση παραδίδει διά διαταγής αυτά τούτα τα σχολικά βιβλία των παιδιών μας σε ένα ενεργό ιδρυτικό μέλος ακροαριστερής οργανώσεως («Ανανεωτική Αριστερά»), την κ. Ρεπούση; Δηλαδή ο «Ιός» ενοχλείται από το αν ο ΛΑΟΣ δηλώνει ότι συμφωνεί με πρωτοβουλίες πολιτών και δεν ενοχλείται από το ότι η ιστορική συνείδηση των παιδιών μας παραδίδεται αναγκαστικώς σε ακροαριστερή οργάνωση, εκπροσωπούσα ακραία πολιτική και φιλοσοφία (…) την οποία συμμερίζεται το μηδέν-κόμμα-μηδέν της ελληνικής κοινωνίας! Περίεργη η άποψη του «Ιού» περί πολιτικής δεοντολογίας! (…)

Τρίτον. Σαν να μην έφθαναν οι απορίες του «Ιού» για το ανεξαρτήτως κομματικών και ιδεολογικών προτιμήσεων ενδιαφέρον μας για την Ελλάδα, όχι μόνον απορεί αλλά και αρνείται το δικαίωμα του ενδιαφέροντος για την πατρίδα μας στους Ελληνες ομογενείς! Αρνείται ουσιαστικά στους ομογενείς την ίδια την εθνική τους ταυτότητα! Η βαρύτατη, η εξωφρενική αυτή ύβρις προς τους αδελφούς μας (…) θα προκαλούσε απλώς γέλωτα για τον παραλογισμό της (…). Αλλά φοβούμαι ότι δεν είναι τυχαίο, διότι είναι το δεύτερο παρόμοιο ατόπημα από τις σελίδες της «Ελευθεροτυπίας» μέσα σε μία εβδομάδα.
Διότι και στο φύλλο της 11ης τρέχοντος, η κ. Μαρίνα Μάνη εξύβρισε τους έλληνες ομογενείς ως «ψηφοφόρους εισαγωγής» (sic), παρά το ότι, όπως και η ίδια έγραψε, το δικαίωμα αυτό των ομογενών είναι συνταγματική επιταγή! (…)

Ντροπή, κύριοι. Ντροπή».

]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

«Κρούσμα κιτρινισμού»

Η κ. Χριστίνα Σταματοπούλου, ιατρός, από τον Χολαργό,
μεταξύ άλλων γράφει:

«(…) Δεν θα ασχοληθώ με την ουσία του περιεχομένου του βιβλίου (…).

Θα σταχυολογήσω απλώς κάποια σημεία από το κείμενο του «Ιού» από τα οποία αναδύεται ένας δύσοσμος κιτρινισμός: που δεν έχει καμία σχέση με δημοσιογραφία.

1 Κατ’ αρχάς, είναι αυτή η περίφημη καραμέλα που μας απευθύνουν (γιατί πρέπει να πω ότι ανήκω κι εγώ στον, κατά τον κ. Λιάκο, «εσμό των ψυχωτικών» που θεωρούν απαράδεκτο το εν λόγω πόνημα), εν είδει τούβλου που μας το πετάνε στο κεφάλι: είμαστε «λογοκριτές». Μα νομίζω ότι κανείς δεν ζήτησε να μην κυκλοφορεί αυτό το βιβλίο, όπως και τόσα άλλα με αντίστοιχες απόψεις.
Εκείνο που ζητάμε είναι να μην το πληρώνουμε εμείς, με τους φόρους μας, και να το διδάσκουν υποχρεωτικά στα παιδιά μας (…).

2 Δεύτερο κρούσμα κίτρινης δημοσιογραφίας είναι το αμάλγαμα, κοινώς τσουβάλιασμα.

Αφού αποφασίζουν αυθαίρετα ότι πρόκειται για «συγκροτημένη πολιτική κίνηση» (μήπως ξέρουν και τα γραφεία της «οργάνωσης», να τα πουν και σε μας, απαριθμούν τις «συνιστώσες», στις οποίες, βέβαια, φιγουράρουν πρώτα πρώτα τα γνωστά φόβητρα; Καρατζαφέρης, Χριστόδουλος, Σαρτζετάκης (φτου, κακά!).
Ακολουθούν οι υπόλοιποι (Καραμπελιάς, Αρδην, Ρήξη, Ρεσάλτο), οι οποίοι, ναι μεν είναι αριστερής προέλευσης αλλά, αφού συμμάχησαν με τους μπαμπούλες, όχι μόνο απορρίπτονται ασυζητητί αλλά είναι και περιττό να ακούσουμε τι λένε.

3 Και ερχόμαστε στο πιο διαδεδομένο στιλ κιτρινισμού, που είναι να απομονώνει κανείς αποσπάσματα και να τα παραθέτει με τέτοιο τρόπο που να αλλοιώνει το νόημά τους. Για παράδειγμα, λέει ο «Ιός»: «Κάποιοι αρθρογράφοι ενοχλήθηκαν επειδή, δίπλα στους άρρενες λογοτέχνες του ΙΘ’ αι., το βιβλίο παραθέτει τα ονόματα της Καλλιρρόης Παρρέν και της Ελισάβετ Μαρτινέγκου («Αρδην», τχ. 62, σ. 29).

Ας δούμε, όμως, τι λέει το συγκεκριμένο άρθρο: «Ο θετικός στη βάση του στόχος της ανάδειξης του ρόλου των γυναικών ακυρώνεται με τις ακρότητες που φτάνουν σε σημείο έντονων εμμονών (έτσι, π.χ., στη σελ. 86, μεταξύ των κορυφαίων λογοτεχνών του 19ου αιώνα, αναφέρονται οι Διονύσιος Σολωμός, Κωστής Παλαμάς, Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, Ελισάβετ Μαρτινέγκου και Καλλιρρόη Παρρέν!!!)» (…)».

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ – 11/03/2007

]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Επιστολή ομογενούς προς βουλή των Ελλήνων

—– Original Message —–
From:
Bill Gatzoulis
To: GREEKPARLIAMENT@…
Sent: Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 8:30 μμ
Subject: NEA ISTORIA

The Sponsor of the month is PanMacedonian Association of USA www.panmacedonian.info

Ιδού μερικές ακόμα προτάσεις για τα μελλοντικά βιβλία της Ιστορίας

1. Το 1940 οι Γερμανοι χαρις στο προγραμμα Κοινωνικου Τουρισμου του Χιτλερ συνερρεαν μαζικα στις Νότιες χώρες.

2. Την περίοδο 1940-1944 λόγω της οικονομικής κρίσης που μάστιζε την Ελλαδα, οι Έλληνες Εβραίοι συνωστίζονταν στους σταθμους των τραίνων για να βρουν ένα μεταφορικό μέσο για τη Γερμανια για να βρουν καμμια δουλιτσα. Πολλοί πεθαναν από την ταλαιπωρια και το συνωστισμό.

3. Την περιοδο της Οθωμανικης αυτοκρατορίας η παραπαιδεία είχε μεγάλη άνθιση. Ο Σουλτανος ανεθεσε την εκμαθηση της ελληνικης γλώσσας στην Ορθοδοξη Εκκλησια η οποία άνοιξε με τη σειρα της ιδιωτικα φροντιστηρια. Το ονομαστώτερο ήταν στη χαραδρα του Λουσιου πάνω στο γκρεμο λόγω της καταπληκτικης θεας. Τα παιδια εκτος από Ελληνικη γλώσσα παρακολουθουσαν σύμφωνα με το προγραμμα του παιδαγωγικου ινστιτουτου του Σουλτανου και το μαθημα της Ελληνικης ιστορίας, του Βυζαντιου, θρησκευτικά και Ελληνικη φιλοσοφία.

4. Λογω της κακης εκπαιδευσης που υπηρχε απο το Βυζαντιο πολλοι έστελναν τα παιδια τους στο εξωτερικο για σπουδες. Οταν επεκρατησε η Οθωμανικη Αυτοκρατορια οργανωσε πολλα κολλεγια ανωτερης εκπαιδευσης οι αποφοιτοι των οποιων ευρισκαν αμεσως δουλεια στο Δημοσιο. Πολλοί Έλληνες έστελναν τα παιδια τους σε αυτα τα κολλέγια για να κανουν καρριερα. Οι απόφοιτοί τους ονομάζονταν δε Γενιτσαροι.

5. Στις 15 Αυγουστου του 1940 όπου η Μύκονος δεν είχε ακομα αναπτυχει τουριστικα ο κόσμος συνερρεε στην Τηνο οπου διασκεδαζε στο πανυγηρι της Μεγαλοχαρης καθως επισης και πολλοι τουρίστες. Μαλιστα έγινε και ενα ατυχημα όταν ενα Ιταλικο κρουαζιερουποβρύχιο έπεσε απο αμελεια του κυβερνητη στο Ελληνικο πλοιο Ελλη.

6. Το 1940-44 είχε ξεσπασει στην Ελλαδα φοβερος ρατσιμος και ξενοφοβια σε βαρος των Γερμανων οικονομικων μεταναστων. Μόνο λίγοι Ελληνες είδαν τους Γερμανους σαν ισότιμους Ευρωπαίους πολίτες κρατώντας ταυτόχρονα την Ελληνικη τους ταυτότητα. Ήταν οι γνωστοι Γερμανοτσολιαδες που εργαστηκαν για το όραμα της Ενωμένης Ευρώπης.

7. Όταν οι Τουρκοι ήλθαν στα Βαλκανια οι λαοι των Βαλκανιων τους αντιμετώπισαν με προκαταληψη και τρομο-υστερια. Πολλοί ρατσιστες δε αντεδρασαν στις προθέσεις της Οθωμανικης κυβερνησης να κτίσει και τζαμια σε κεντρικα σημεια της χώρας. Οι μόνοι που εδειξαν ανωτερότητα ήταν μια μερίδα των βορείων Αλβανων που υποδέχτηκαν με τετοια αγαπη τους Τουρκους ώστε έγιναν και οι ιδιοι Μουσουλμανοι, οι γνωστοι Τουρκαλβανοι. Οσοι Αλβανοι ήσαν ρατσιστες αναγκαστηκαν να καταφυγουν στη Νότια Ιταλια και την Ήπειρο.

8. Το 1941 ειχε αναπτυχθει ο φτηνος τουρισμος στην Κρητη. Πολλοί μαλιστα Γερμανοι από χαμηλώτερα οικονομικα στρωματα έβρισκαν πάμφθηνες πτήσεις τσαρτερ, χωρις κατάλυμα στο νησί. Για να γλυτωσουν δε και τους φόρους αεροδρομίου έπεφταν στο νησι με αλεξίπτωτο. Σε πολλους Κρητικους δεν άρεσε ο τουρισμος αυτος που δεν απεφερε συναλλαγμα στο νησι και κακοδέχτηκαν τους Γερμανους στο νησι. Ετσι έγινε η μάχη της Κρητης.

9. Ενα εορταστικο τριημερο του 1826 συνεβη ένα τρομερο δυστυχημα όταν κατα την μαζικη έξοδο από την πολη του Μεσολογγιου πολλοί κατοικοι ποδοπατηθηκαν στο μεγαλο μποτιλιαρισμα όταν ενας αμελης Τουρκος υπάλληλος αμελησε να ανοιξει το ενα φύλο της Θυρας της εξοδου της πολης. Αναλογο περιστατικο έγινε το 1981 με τη θυρα 7 του Ολυμπιακου.

Η ιστορία μας όμως δεν είναι για αστεία.

Αποσύρετε το βιβλίο Ιστορίας της έκτης τώρα.

__________________


Οι ακατοίκητοι μας χτυπούν και μας ξαναχτυπούν

 
Σχολιάστε

Posted by στο 23/03/2007 in Εθνικά θέματα

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: